جوانسازی, مزوتراپی, مقالات

تزریق مزوژل جوانساز در گرگان

مزوژل جوانساز

مزوژل در حقیقت یک ترکیبی از ژل بهمراه مزو قابل تزریق زیر پوست است که توسط شرکت‌های مختلف و تحت برند‌های متفاوت تولید شده است. در ترکیبات مزوژل علاوه بر هیالورونیک اسید از مواد معدنی، آمینواسیدها، ویتامین‌ها، کوآنزیم‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف استفاده شده است که همگی خواص ترمیم‌کنندگی دارند و می‌توانند به بهبود انواع آسیب‌های پوستی کمک کنند. این ترکیبات همچنین می‌توانند رطوبت پوست را بیشتر کنند و از بروز دوباره نشانه‌های پیری یا ایجاد لک‌های پوستی برای مدتی تقریبا طولانی جلوگیری کنند. در ادامه با سایت دکتر مارال نوری یانی همراه باشید تا به تفصیل به این موضوع بپردازیم.

 

مزوژل چیست ؟

مزوژل یکی از درمان‌های موثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت و به خصوص نواحی اطراف چشم است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود تا جوانی و شادابی به پوست شما برگردد. هیالورونیک اسید یکی از اصلی‌ترین ترکیبات طبیعی پوست است که در ساخت کلاژن و حفظ حالت ارتجاعی آن نقش مهمی دارد. این ماده می‌تواند سلول‌های تولیدکننده کلاژن را تحریک کند و با بهبود فرایند خون‌رسانی به بافت‌های پوست آسیب‌های آن‌ها را از بین ببرد.

 

اصلی‌ترین کاربرد مزوژل از بین بردن چین و چروک‌های صورت به خصوص در نواحی اطراف چشم و لب‌هاست. این روش را می‌توان برای از بین بردن خطوط عمیق لبخند و اخم نیز استفاده کرد و چهره‌ای جوان و شاداب به متقاضیان بخشید. با استفاده از مزوژل امکان اصلاح فرم نامتقارن چهره در بخش‌های چانه یا گونه‌ها وجود دارد و می‌توان ناهنجاری‌های ظاهری را نیز تا حد زیادی برطرف کرد.

اگر به هر دلیلی پوست صورت شما دچار افتادگی شده و کمی شل شده است بهتر است مزوژل را برای درمان آن انتخاب کنید. این روش برای افرادی که چهره‌ای لاغر دارند و می‌خواهند کمی حجم به بخش‌های مختلف چهره‌شان ببخشند هم بسیار کاربردی خواهد بود. علاوه بر این‌ها می‌توان از مزوژل برای رفع سیاهی و تیرگی اطراف چشم و گودی زیر آن و روشن‌تر و شفاف‌تر کردن پوست نیز استفاده کرد.

اگر پوستی خشک دارید و به دنبال روشی مطمئن برای آب‌رسانی به آن و ترمیم آسیب‌های ناشی از این موضوع هستید مزوژل انتخاب مناسبی خواهد بود. این راهکار درمانی با تحریک کلاژن سازی و احیای بافت‌های آسیب‌دیده باعث جوان‌سازی صورت می‌شود. همچنین جای جوش، آکنه و لک‌های پوستی را نیز از بین می‌برد و پوستی یکدست و شفاف به شما هدیه خواهد داد. این روش برای از بین بردن غبغب بزرگ نیز بسیار کاربردی است.

درمان مزوژل را می‌توان برای از بین بردن خطوط گردن، غبغب، خطوط پشت دست، فرورفتگی‌های شدید و رگ‌های بیرون زده بر روی دست‌ها، ترک‌ها و سلولیت‌های پوست و لک‌های سیاه و قهوه‌ای روی پوست استفاده کرد. این روش می‌تواند ریزش خفیف موها را نیز به طرز موثری درمان کند. به منظور رفع مشکلات پوستی در ناحیه دکلته و سینه و از بین بردن قوز بینی نیز می‌توان از این روش استفاده کرد.

 

آیا افراد سالمند و میان‌سال نیز می‌توانند از درمان مزوژل استفاده کنند؟

تزریق مزوژل از نظر سنی هیچ محدودیتی ندارد و همه افراد در هر سن و سالی که باشند می‌توانند این کار را انجام دهند. این روش تاثیر خوبی بر روی چین و چروک‌های عمیق و افتادگی‌های خفیف می‌گذارد و به همین دلیل برای افراد میان‌سال و سالمند نیز مناسب است. البته اگر این افراد پوست‌های خیلی شل و نرمی داشته باشند بهتر است به سراغ روش‌های دیگر مانند لیفتینگ یا تزریق ژل بروند.

 

تفاوت مزوتراپی و مزوژل چیست؟

مزوژل را می‌توان نوعی مزوتراپی با امکان پرکنندگی پوست دانست؛ درواقع در مزوتراپی تنها رطوبت پوست برمی‌گردد و به اصطلاح هیدراته می‌شود. این موضوع به این دلیل است که غلظت هیالورونیک اسید در ماده تزریقی مزوژل تقریبا ۵ برابر مزوتراپی (حدود ۱۵ درصد) است. این غلظت بالا بر روی سلول‌های تولیدکننده کلاژن اثر می‌گذارد و با تحریک آن‌ها باعث جوان‌سازی و افزایش شفافیت پوست خواهد شد.

 

تزریق مزوژل

 

آیا مزوژل همان تزریق ژل است؟

شباهت‌های این دو روش بسیار زیاد است و به همین دلیل بسیاری مزوژل را با تزریق ژل اشتباه می‌گیرند. اگرچه هردوی این روش‌ها دارای خواص پرکنندگی هستند اما میزان اثرگذاری و مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها با هم متفاوت است. معمولا تزریق ژل برای افرادی که پوست‌های نرم با افتادگی شدید دارند انتخاب بهتری است.

 

چقدر طول می‌کشد تا نتایج مزوژل ظاهر شوند؟

نتایج تزریق مزوژل بلافاصله بعد از عمل کاملا مشخص هستند و بعد از گذشت ۴۸ ساعت تثبیت می‌شوند.

 

ماندگاری مزوژل چقدر است؟

پاسخ این سوال بستگی به ویژگی‌های پوست فرد متقاضی، نوع آسیب و برند مزوژل مورداستفاده دارد؛ اما در بیشتر افراد این تزریق بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری خواهد داشت.

 

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل

  • باید از پوست در برابر تابش مستقیم آفتاب محافظت کرد. (بهتر است تا ۷روز از تابش خورشید دور بود.)
  • تا مدتی (۳ روز)، از اتاقک سولاریوم (دستگاه برنزه کردن پوست)، اسکراب ها (لایه بردار ها)، استخر و سونا نباید استفاده کرد.
  • همین طور، تا ۱ماه بعد از تزریق نباید از لیزر درمانی استفاده کرد.
  • تا ۲۴ساعت بعد، از هیچ پودر و ماده آرایشی نباید استفاده کرد.
  • باید از کار سنگین فیزیکی غیرمعمول اجتناب کرد.
  • باید از ورزش های سنگین که باعث عرق کردن زیاد می شوند (تا ۱روز بعد) خودداری کرد.
  • تا بهبودی کامل، محل تحت درمان را نباید ماساژ داد. و همین طور از مالیدن محل خودداری شود.
  • اگر مزوژل جالپرو برای صورت استفاده می شود، در هنگام خواب باید به پشت بخوابیم و از بالش بلند استفاده کنیم.
  • سیگار و نمک زیاد واقعا مضر هستند. الکل نیز نباید مورد مصرف قرار گیرد.

 

هزینه تزریق مزوژل در گرگان

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین هزینه تزریق مزوژل مقدار ماده تزریقی است؛ درواقع با توجه به اینکه ژل مخصوص این عمل در داخل کشور تولید نمی‌شود و وارداتی است قیمت آن تغییرات زیادی دارد و به همین دلیل تاثیر آن در قیمت نهایی عمل بیشتر از دیگر عوامل خواهد بود. از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت نوع و شدت آسیب پوستی است؛ اینکه شما قصد دارید برای رفع آسیب کدام قسمت از بدن از مزوژل استفاده کنید در تعیین هزینه‌های آن تاثیرگذار خواهد بود. علاوه بر این‌ها محل کلینیک، میزان دستمزد پزشک و ویژگی‌های فردی متقاضی نیز می‌توانند بر هزینه مزوژل تاثیر بگذارند.

جهت دریافت وقت مشاوره و تعیین هزینه دقیق درمان با منشی ما با شماره ۰۹۳۵۷۵۰۰۱۳۴ در تماس باشید.

 

آدرس مطب دکتر مارال نوری یانی

گرگان، عدالت ۲۳، پاساژ ایرانشهر، طبقه اول، واحد ۳

شماره تماس مطب: ۰۱۷۳۲۳۲۵۷۰۱۰۹۳۵۷۵۰۰۱۳۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *