تزریق ژل, مقالات

تزریق ژل لب

ژل لب

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن و یا آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید، حجم آن کم شده ،ارتفاع آن کاهش یافته و بر جستگی لب در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود. در ادامه با در سایت دکتر مارال نوری یانی، همراه باشید تا به تفصیل راجع به انواع تزریق ژل لب، هزینه، مزایا، عوارض و معرفی بهترین برندها بپردازیم.

 

ژل لب چیست؟

شما در زندگی خود با افرادی رو به رو شده‌اید که دارای لب‌های باریک مادرزادی باشند یا به هر دلیلی از فرم لب‌های خود راضی نباشند. اگر به اکثریت افراد این چنینی توجه کنید، در می‌یابید که همین مورد در ظاهر کوچک تا چه اندازه بر میزان اعتماد به نفس آنها تاثیر خواهد گذاشت. امروزه تزریق ژل لب نتایج فوق‌العاده‌ای را برای این اشخاص به همراه دارد. ژل لب به عنوان ماده‌ای پر کننده و حجم دهنده، از روش‌های کم عارضه شناخته شده است که اگر توسط متخصص زیبایی خوب انجام شود، نتیجه ماندگار و با دوامی را برای کاندید این روش در بر دارد. میزان حجم استفاده از ژل در افراد متفاوت بوده و به فرم انتخابی لب بستگی دارد. این ماده پرطرفدار، با حجیم‌سازی لب‌های بالا و پایین، تناسب را با سایر بخش‌های صورت ایجاد کرده و لب‌ها را به صورت عمقی اصلاح ظاهر می‌کند.

تزریق ژل لب با استفاده از سوزن بسیار ظریف و در زاویه ای مناسب داخل لب و یا نواحی اطراف لب انجام می شود و می توان برای کاهش احساس درد، از کرم های بی حسی موضعی مانند زایلاپی یا الاندینا و بی حسی تزریقی دندانپزشکی استفاده کرد.

 

انواع مدل تزریق ژل لب

  • ژل لب مدل روسی
  • ژل لب مدل نچرال
  • ژل لب مدل عروسکی
  • ژل لب مدل قلبی
  • تزریق ژل لب مدل قلوه ای
  • تزریق ژل لب مدل گرد
  • تزریق ژل لب مدل فانتزی
  • تزریق ژل لب مدل هالیوودی
  • ژل لب مدل اردکی

 

نمونه کارهای فیلر لب دکتر نوری یانی

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب

  • حداقل ۱۰ روز قبل از تزریق ژل از مصرف آسپیرین، داروهای ضد التهابی (مانند ایبوپروفن، ژلوفن و ادویل)، روغن ماهی، ویتامین E و هرگونه ویتامین یا دارویی که باعث افزایش احتمال خونریزی در شما می‌شود، پرهیز کنید.
  • حتماً داروهای مصرفی (درمانی، ویتامینی یا گیاهی) خود را با پزشک چک کنید تا خدایی نکرده عارضه‌ای برایتان پیش نیاید.
  • حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل نوشیدنی‌های الکلی مصرف نکنید. الکل باعث افزایش احتمال خونریزی و کبودی می‌شود.
  • تا ۲ هفته قبل از تزریق ژل درمان‌های دندانی (شامل جرم‌گیری) انجام ندهید.
  • تزریق ژل درد ندارد ولی برای پیشگیری از هرگونه درد یا ناراحتی، می‌توانید ۱ ساعت قبل از مراجعه به کلینیک استامینوفن مصرف کنید.
  • در روز جلسه‌ی درمانی، با صورتی پاک به کلینیک مراجعه کنید. از لوازم آرایشی و کرم‌های مرطوب کننده استفاده نکنید.
  • قبل از تزریق ژل غذایی سبک بخورید.
  • بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق ژل امکان کبودی یا تورم وجود دارد. طوری برنامه ریزی کنید که فعالیت‌های ورزشی نداشته و در رویدادهای خاصی شرکت نکنید.
  • اگر سابقه‌ی تبخال زدن (ابتلا به ویروس هرپس سیمپلکس) دارید، حتماً در جلسه‌ی مشاوره به پزشک بگویید. ممکن است برای پیشگیری از تبخال نیاز باشد که دارویی مصرف کنید. معمولاً تزریق ژل باعث تبخال نمی‌شود، ولی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

  • استفاده از کمپرس به بهبود کبودی و ورم کمک می کند.
  • تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق ژل، تا جایی که می توانید آب بنوشید تا هیدراته بدن حفظ شود و روند ترمیم تسریع یابد.
  • بهتر است یک تا دو روز بعد از تزریق ژل لب، از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری شود، چرا که این قبیل فعالیت ها می توانند باعث افزایش ورم یا خون مردگی شوند.
  • به مدت ۴۸ ساعت از بودن در مکان هایی مانند سونا، جکوزی یا محیط های گرم خودداری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل، از آرایش کردن لب ها خودداری کنید.

 

مدت زمان انجام تزریق ژل لب چقدر است؟

حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه که بخش عمده آن صرف بیحسی می‌گردد، مگر این که از بیحسی عصبی استفاده کنیم. با این نوع بی‌حسی، درد تزریق تقریباً صفر خواهد شد.

 

تزریق ژل لب چند روز بعد اثر می کند؟

افرادی که از این روش استفاده کردند، می‌دانند که تغییرات ناشی از تزریق ژل لب از همان لحظه‌های ابتدایی قابل مشاهده و لمس است. همه کاندیدهای این تکنیک زیبایی تا سه روز از فرم لب خود مطلع نیستند و یا ناراضی هستند. این در حالی است که با گذشت زمان، نتیجه چشمگیر و فوق‌العاده‌ای برای افراد نمایان خواهد شد زیرا هرچه کبودی‌ها رفع شود و تورم کاهش یابد، فرم اصلی لب بعد از تزریق نشان داده خواهد شد.

 

هزینه تزریق ژل لب چه قدر است؟

میزان هزینه ژل لب به مواردی چون نوع برند ژل، میزان ماندگاری و کیفیت، حجم تزریقی، دستمزد پزشک و … بستگی دارد. برای دریافت قیمت یا مشاوره رایگان با مطب دکتر مارال نوری یانی در گرگان با شماره ۰۹۳۵۷۵۰۰۱۳۴ تماس بگیرید.

توصیه می‌شود برای تزریق ژل لب به کیفیت برند انتخابی و نوع فیلر توجه نمایید و تمرکز خود را از روی رقم هزینه بردارید و به مسائل مهمتر نظیر ماندگاری اهمیت دهید. فیلرهایی که دارای مبالغ پایینی هستند، دارای بافت بسیار منسجم بوده و به درستی فرم نمی‌پذیرند و ممکن است بعد از چندین روز به شکل گلوله‌های ریز، زیر بافت ظاهر شوند و عمر فوق العاده کمی دارند اغلب اوقات مراجعین عنوان می کنند که در مطب دیگری ژل تزریق کرده اند ولی متاسفانه بیشتر از یک ماه باقی نمانده است و یا با عوارض فوق العاده دردناک آن ها در سال های بعد درگیر خواهند شد.

 

 

برترین برندهای ژل لب

انواع برندهای معتبر و لوکس برای تزریق ژل لب وجود دارد که بهترین های آنها عبارتند از: استایلج، بلوترو، پلوریال، نورامیس، رستیلن و تئوسیال.

 

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

بسته به نوع بیحسی می‌تواند بدون درد و یا درد مختصر باشد اما در صورت عدم مهارت پزشک در به کارگیری بیحسی می‌تواند دردناک و غیرقابل تحمل باشد.

در مطب دکتر مارال نوری یانی، خانم دکتر برای تزریق ژل لب از بیحسی‌های موضعی دندانپزشکی استفاده می‌کنند و فرد هنگام تزریق و تا مدتی بعد از آن هیچ دردی احساس نخواهد کرد. ناگفته نماند، اشخاصی که بدنشان در برابر بیحسی مقاوم است، ممکن است تا حدودی درد را به طور بسیار خفیف احساس نمایند، اما این مورد بسیار دارای اهمیت است که کاندیدای استفاده از بی‌حسی دندانپزشکی قبل از تزریق ژل لب باید بدانند، در زمانی که لب با این نوع بیحسی، حس خود را از دست دهد، فرم لب بعد از تزریق ژل لب به طور کامل مشخص نمی‌شود. به همین دلیل توصیه پزشکان است که فرد فقط از بیحسی‌های موضعی استفاده نماید. اما در مطب خانم دکتر مارال نوری یانی، بسته به هر مراجعه کننده، بی حسی موضعی یا تزریقی یا ترکیبی گذاشته می شود پس به هیچ عنوان نگران درد تزریق نباشید.

 

حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟

بسته به فرم و شکل اولیه لب و سلیقه مراجعین، میزان مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد ولی معمولاً برای یک تزریق طبیعی یا همان نچرال حدود یک سی‌سی ژل مورد نیاز است و برای تزریقاتی که فرد خواستار حجم بیشتر باشد تا ۲ سی‌سی ژل می‌توان تزریق کرد. گاهی برای حصول نتیجه بهتر می‌توان تزریق را در دو مرحله و به فاصله یک ماه انجام داد.

 

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

ماندگاری و دوام ژل لب به برند و کیفیت فیلر انتخابی بستگی دارد و معمولا بین ۶ ماه تا ۱۸ ماه است. این مدت زمان با این همه متغیر بودن، با کیفیت ژل مورد استفاده مرتبط می‌شود. کاندیدا و طرفداران این روش اطلاع دارند که برای تزریق ژل لب، باید بیشتر از توجه به میزان هزینه‌ها، به کیفیت و برند آن توجه نمایند.

هیالورونیک اسید در میزان غلظت و ماندگاری متغیر است. ناگفته نماند که ماده هیالورونیک اسید در مقدار بسیار کمی به طور طبیعی در بدن همه افراد وجود دارد و چون از مواد طبیعی بدن بشمار می‌رود، بعد از تزریق، مقداری از آن جذب بافت لب میشود. کیفیت و میزان چربی پوست در مدت دوام ژل تزریقی تاثیرگذار است.

 

راهکارهای افزایش ماندگاری تزریق ژل لب

  • سن مناسب افراد برای تزریق فیلر
  • انتخاب فرم ایده‌آل برای لب‌ها
  • توجه به موارد قبل و بعد تزریق ژل لب
  • انتخاب حجم مناسب برای فرم‌دهی لب‌ها
  • مراجعه به مراکز معتبر و پزشکان مجرب جهت تزریق ژل لب
  • استفاده از برندهای معتبر فیلر برای تزریق به لب

 

علل زود جذب شدن ژل لب

۱. بالا بودن میزان سوخت و ساز بدن و همچنین در سنین بالا سبب می‌شود تا مدت زمان ماندگاری فیلرها کاهش یابد.

۲.بالا بودن حرکات دهان مانند صحبت کردن یا غذا خوردن سبب می‌شود، ژل در بافت‌های لب زودتر شروع به تجزیه کنند زیرا این حرکت موجب افت و تجزیه اسید هیالورونیک می‌شود.

 

چه زمانی برای تزریق مجدد ژل لب مناسب است؟

همه افرادی که تجربه اول تزریق ژل لب را دارند، یک سوال مشترک دارند که چه زمانی باید برای تزریق مجدد ژل لب مراجعه کنند. برای اینکه فرم لب‌های شما نچرال باقی بماند و در آینده هیچکس متوجه تزریق ژل شما به لب‌هایتان نشود، باید زمانی که حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از حجم ژل تزریقی باقی مانده است، برای تزریق مجدد فیلر اقدام نمایید.

همچنین یادآور می‌شویم افرادی که به صورت مداوم این تکنیک را انجام می‌دهند، مدت ماندگاری فیلر در بافت لب را افزایش می‌دهند. تمامی اشخاصی که برای تزریق ژل لب به کیفیت کار و معتبر بودن مرکز توجه بیشتری دارند تا میزان هزینه آن، به دلیل داشتن رضایت از نتیجه کار، دوباره در زمان مناسب برای تزریق ژل لب مراجعه می‌کنند.

 

امکان تزریق ژل لب بعد از عمل بینی وجود دارد؟

اگر قصد جراحی بینی دارید و کاندید تزریق ژل لب هستید، بهتر است ابتدا بینی خود را عمل کنید. جراحی بینی سبب شده تا فاصله لب تا نوک بینی افزایش یابد و به همین دلیل اشخاص باید صبور باشند و بعد از آن، تزریق ژل انجام دهند. توصیه می‌شود همزمان با جراحی بینی این کار را انجام ندهید زیرا در آن زمان، بینی و بافت‌های اطراف دارای التهابات شدیدی هستند و پزشک متوجه فرم اصلی لب و یا فرم‌دهی صحیح نخواهد شد.

 

تزریق ژل لب در گرگان

لب ها از جمله اجزای صورت هستند که تاثیر به سزایی بر روی زیبایی صورت می گذارند و جذابیت چهره را افزایش می دهند و داشتن لب های بزرگ و برجسته، این زیبایی و جذابیت را چندین برابر خواهد کرد. اما بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند و همین مورد باعث شده است تا اعتماد به نفس خود را از دست بدهند اما این موضوع دیگر نمی تواند بابت ناراحتی اشخاص شود چون به راحتی با تزریق ژل در لب می توان فرم بسیار شیک و حجم دلخواه مراجعه کننده را به ایشان هدیه داد. تزریق ژل لب یکی از تزریقات زیبایی است که ظرافت‌های خاص خود را دارد. برای تزریق لب از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده می‌کنیم و فیلرهای غیر هیالورونیک اسید برای تزریق لب مناسب نیست. ژل های لب بر پایه‌ اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. محصولات ژل با انواع برندهای مختلف با کاربردهای گوناگون برای استفاده‌ی بیماران بدون عمل جراحی انقلابی در زیبایی به پا کرده اند. تزریق ژل یا فیلر لب به منظور افزایش حجم و تقارن لب های بالا و پایین انجام می شود.

 

قیمت تزریق ژل لب در گرگان

میزان هزینه ژل لب به مواردی چون نوع برند ژل، میزان ماندگاری و کیفیت، حجم تزریقی، دستمزد پزشک، موقت یا دائمی بودن و … بستگی دارد. برای دریافت هزینه‌ی دقیق یا مشاوره رایگان می‌توانید با منشی مطب به شماره ۰۹۳۵۷۵۰۰۱۳۴ در تماس باشید. هزینه‌ی نهایی در جلسه مشاوره پیش از تزریق به شما اعلام می‌شود. توصیه می‌شود برای تزریق ژل لب به کیفیت برند انتخابی و نوع فیلر توجه نمایید و تمرکز خود را از روی مقدار هزینه بردارید و به مسائل مهمتر نظیر ماندگاری اهمیت دهید. فیلرهایی که دارای مبالغ پایینی هستند، دارای بافت بسیار منسجم بوده و به درستی فرم نمی‌پذیرند و ممکن است بعد از چندین روز به شکل گلوله‌های ریز زیر بافت ظاهر شوند.

 

نکاتی در رابطه با هزینه تزریق ژل لب

زمانی که می‌خواهید برای هزینه‌ها برنامه ریزی کنید، یادتان باشد که ماندگاری ژل‌های رایج که به لب تزریق می‌شوند، بین ۶ تا ۹ ماه است. بعد از این مدت، باید برای تزریق دوباره به کلینیک مراجعه کنید. ممکن است برخی کلینیک‌ها هزینه‌ی بسیار کمتری برای تزریق ژل دریافت کنند. با توجه به این که عامل اصلی تاثیر گذار در هزینه‌ی نهایی، برند و مقدار ژل تزریق شده است، هزینه‌ها نباید تفاوت فاحشی داشته باشند. دقت داشته باشید اگر جایی هزینه‌ی بسیار کمی دریافت می‌کند، یعنی احتمالاً از مواد مصرفی با کیفیتی استفاده نمی‌کند.

هزینه‌ی تزریق ژل در آرایشگاه‌ها و مکان‌های غیرمجاز دیگر معمولاً ارزان‌تر است. تزریق ژل به لب در محل‌های غیرمجاز یا استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت که در مورد قبلی اشاره کردیم، خطرات بسیار زیادی دارد. عوارضی مانند عفونت، پس زدن ژل، خوب پخش نشدن ژل، گلوله گلوله شدن و … .

 

بهترین دکتر ژل لب در گرگان

اگر به دنبال یک چهره‌ زیبا و طبیعی هستید و خواهان افزایش حجم لب ها به صورت چشمگیر و استاندارد هستید، بدون شک با تزریق ژل لب و تکنیک های مخصوص می توانید به آن دست بیابید. ما در مطب دکتر مارال نوری یانی همیشه تلاش کردیم که بهترین فرم لب را با استفاده از متریال عالی را برای شما عزیزان به هنر بکشیم. در صورت تمایل به رزرو نوبت با شماره ۰۹۳۵۷۵۰۰۱۳۴ تماس حاصل فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *