تزریق ژل, مقالات

تزریق ژل لب روسی در گرگان

تزریق ژل لب روسی

زیبایی برای تمام افراد مخصوصا بانوان، بسیار جذاب است و داشتن صورت زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می‌شود. یکی از مواردی که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است، استفاده از ژل لب برای زیباتر شدن لب‌هاست. تزریق ژل لب مدل روسی یک تکنیک پرکننده لب با حداقل تهاجم و بسیار سبک است که هدف آن بهبود عمودی کانتور لب است و در نتیجه لبی طبیعی‌تر و پرتری را ارائه می دهد. این تکنیک پیشرفته از تزریق ژل استفاده می کند که منجر به ایجاد لبی عمودی، کشیده و صاف تر می شود. اگر قصد دارید برای زیباتر شدن لب‌های خود ژل لب با مدل ژل لب روسی تزریق کنید حتماً قبل از انتخاب روش با پزشک خود مشورت کنید. معمولاً پزشک بر اساس حالت صورت و جزئیات مانند اندازه چشم‌ها، بینی و … بهترین و مناسب‌ترین روش را برای شما انتخاب می‌کند همچنین اگر می خواهید درباره این روش بیشتر بدانید و با عوارض و مزایا و ماندگاری آن بیشتر آشنا شوید، در سایت دکتر مارال نوری یانی تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

تزریق ژل لب روسی چیست؟

تزریق ژل لب با مدل روسی از سوپرمدل ها و زنان روسی الهام گرفته شده است که به طور طبیعی لب های پر و حجیم دارند. این تکنیک با هدف ایجاد حجم اضافی در لب ‌های بالایی، بلند کردن انحنای لب برای ایجاد یک برجستگی و یک فرورفتگی واضح V شکل در مرکز لب بالایی است.

این تکنیک به حجم لب‌ها اضافه می‌کند و در عین حال، ظرافت این تکنیک به حدی است که در نهایت، لب‌های بیش از حد باد شده، ایجاد نمی‌شود. تکنیک ژل لب روسی، شامل تزریق عمودی یک پرکننده اسید هیالورونیک به پایه لب وکشیدن پرکننده به صورت رتروگراد به سمت مرز لبه خارجی لب است. این روش شکل لب ‌ها را رو به بالا می ‌کند و باعث می ‌شود که لب شما یک پف کامل داشته باشد و توجه را به سمت مرکز جلب می کند و نه حجم لب. این روش می‌تواند ظاهری مشابه با مدل ‌های طبیعی را به صورت افراد هدیه کند. این روش مخصوصا برای افرادی که لب بالایی کوچکی دارند، بسیار موثر است.

 

آیا تزریق ژل لب مدل روسی دردناک است؟

تزریق ژل لب مدل روسی معمولاً بدون درد است زیرا تنها یکی از تزریق ‌ها در لبه، یعنی ناحیه حساس ‌تر لب، انجام می ‌شود و سایر محل ‌های تزریق هیچ احساس درد یا ناراحتی ندارند و البته قبل از تزریق، بی حسی موضعی و دندانپزشکی هر دو با هم برایتان استفاده می شود و شما هیچ دردی نخواهید داشت.

 

ژل لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که از سلامت جسمانی خوبی برخوردار است. انتظارات واقع بینانه دارد. افرادی که می‌ خواهند لب ‌هایشان پر و ظاهری طبیعی داشته باشد. افرادی که تمایل دارند اندازه و شکل لب بالا و پایین را افزایش دهند. همچنین این سبک تزریق سبب می شود طول فیتروم (فاصله بین پایه بینی و کمان کوپید لب) کاهش یابد. همچنین افرادی که می خواهند تقارن بیشتری در لب هایشان ایجاد شود. افرادی که پیش از این از فیلر استفاده کرده اند، بانوان باردار، افراد حساس به مواد تشکیل دهنده ژل و کلیه افراد با بیماری های زمینه ای پیش از تزریق بایستی با پزشک مشورت کنند و به هیچ عنوان بدون صلاحدید و نظر متخصص اقدام به تزریق نکنند‌.

 

ژل لب روسی چند سی سی لازمه؟

در همه دنیا ژل لب روسی با ۲ سی سی شناخته شده است که البته اغلب بصورت دو مرحله ای این مقدار به لب تزریق می شود و ترجیح می شود که بین دفعات تزریق، فواصل یک ماه وجود داشته باشد البته این نیز به فرم اولیه فرد متقاضی بستگی دارد گاه افراد فرم اولیه لب خوبی دارند و با مقدار ژل کمتری نیز میتوان به فرم دلخواه رساند.

 

عوارض جانبی تزریق ژل لب مدل روسی

  • کبودی (به مدت ۱ تا ۵ روز)
  • تورم (به مدت ۱ تا ۵ روز)
  • خونریزی در محل تزریق (حداکثر ۵ دقیقه پس از تزریق)
  • تحریک پوست (به دلیل تورم، لب های شما ممکن است برای چند روز خشک شود)
  • تغییر رنگ و حساسیت (در روز اول)
  • فعال شدن تبخال (اگر سابقه تبخال دارید، بهتر است قبل از درمان با پزشک خود صحبت کنید)
  • در چند روز اول ممکن است لب های شما به دلیل تورم نامتقارن و نا متناسب به نظر برسند، اما به خاطر داشته باشید که این بخشی از فرآیند است و پس از کاهش تورم برطرف می شود
  • عفونت باکتریایی ثانویه به دلیل استریل ضعیف
  • ایجاد گره‌ها و توده‌ های کوچک.
  • نکروز پوست یا مرگ بافت ثانویه به دلیل آسیب عروقی
  • عدم تقارن بصری
  • حرکت ژل به دلیل ضعف مهارت پزشک در تزریق یا عدم پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت پس از درمان

 

تزریق ژل لب مدل روسی چقدر طول می‌کشد؟

این نوع تزریق نیز مشابه هر تزریق دیگری نیاز دارد که پزشک با دقت زیادی ماده حجم دهنده را تزریق کند و صبر و آرامش برای ایجاد نتیجه ای بی نقص ضروری خواهد بود. این روش به صورت میانگین از چهل دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. مدت زمان دقیق تزریق فیلر، به میزان حجم دهنده ای که تزریق می‌شود و حجم بافت لب بستگی دارد. نکته مهم‌تر بعد از تزریق این است که دو تا سه هفته طول می‌کشد تا لب‌های شما به حالت طبیعی خود برسند. به همین دلیل باید صبور باشید تا نتیجه دلخواه را مشاهده کنید.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب روسی

  • از یک هفته قبل از تزریق از مصرف رقیق کننده های خون مثل آسپرین، وارفارین، انواع مولتی ویتامین، انواع دمنوش ها، چای سبز و … خودداری شود.
  • اگر سابقه تبخال دارید از ۲۴ ساعت قبل داروی ضد تبخال مصرف شود.
  • اگر سابقه کبودی شدید در تزریق های قبلی داشتید حتما از ۲۴ ساعت قبل آناهیل مصرف شود.
  • در روز تزریق از استعمال الکل، دخانیات و مواد غذایی حاوی کافئین خودداری کنید.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب روسی

  • از ویتامین C استفاده کنید.
  • از گرمای شدید دوری کنید.
  • پس از تزریق ژل لب بهتر است تا چند روز از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • تا زمانی که اثر بی‌حسی استفاده شده به طور کامل از بین نرفته است از خوردن هرگونه خوراکی دوری کنید، زیرا نداشتن حس باعث می‌شود لب‌های شما دچار آسیب دیدگی شوند.
    به دلیل افزایش خون‌رسانی در لب بهتر است از دارو‌های ضدانعقاد خون استفاده کنید.
  • از آشامیدن نوشیدنی‌های الکلی بپرهیزید.
  • ورزش‌های سنگین انجام ندهید.

 

قیمت تزریق ژل لب روسی در گرگان

در حال حاضر به علت نوسانات قیمت دارو، هزینه ها و قیمت تزریق ژل لب، تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید. قیمت ژل لب روسی با توجه به موارد مختلفی ازجمله نوع کلینیک، تجربه پزشک و مواد مورد استفاده تعیین می‌شود. قیمت انواع ژل، بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین برای هر سی سی از ۳۵۰۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰۰ هزار تومان می باشد.

 

تزریق ژل لب روسی در گرگان

زیبایی و تناسب در چهره برای تمام افراد به ویژه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است که استفاده از ژل لب، گزینه ی بسیار مناسبی برای زیباتر شدن صورت، می باشد. در حقیقت تزریق ژل مدل روسی برای تمام بانوانی که تمایل به داشتن لب هایی خوش فرم و طبیعی دارند پیشنهاد می شود و بایستی توجه داشت که تمرکز اصلی این شیوه بر روی مشهود کردن خطوط لب است. در واقع این روش برای کلیه افرادی که تاکنون از سایر شیوه های تزریق لب استفاده نکرده اند، بسیار مناسب بوده و فرم جذابی ایجاد خواهد شد‌. در گرگان تزریق ژل لب روسی در مطب خانم دکتر مارال نوری یانی با رعایت کامل تمام اصول بهداشتی  و ظرافت و دقت تمام انجام می شود.

 

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در گرگان

با افزایش سن افراد فرم‌ها لب‌ها با تغییراتی همراه می‌شود. گاهی اوقات نیز افراد به دلیل داشتن فرم‌های خاص یا لب‌های باریک به دنبال روش‌هایی برای زیباترشدن و جذابیت بیشتر لب‌ها هستند. تزریق ژل لب یکی از روش‌های پرطرفدار است که امروزه برای زیباتر شدن لب‌ها انجام می‌گیرد. این کار به روش‌های مختلفی توسط پزشکان زیبایی انجام می‌گیرد و البته بهتر است چنین تزریق ظریف و حساسی توسط یک پزشک خبره در این زمینه انجام شود.

 

 

آدرس مطب دکتر مارال نوری یانی

گرگان، عدالت ۲۳، پاساژ ایرانشهر، طبقه اول، واحد ۳

شماره تماس مطب: ۰۱۷۳۲۳۲۵۷۰۱ ۰۹۳۵۷۵۰۰۱۳۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *