تزریق ژل, مقالات

تزریق ژل گونه در گرگان

تزریق ژل گونه در گرگان

گونه‌ها به عنوان بخش بسیار مهم در قسمت وسط صورت، نقش بسیاری در زیبایی و جذابیت چهره دارند. معمولاً با افزایش سن و متعاقبا افتادگی گونه ای که ایجاد می شود تو رفتگی گونه ها، خط و چین و چروک در ناحیه مورد نظر هویدا می شود و سبب می‌شود چهره‌ فرد پیرتر به نظر برسد و زیبایی و جذابیت خود را از دست بدهد. در علم زیبایی شناسی، اولین قدم در جوانسازی، توجه به گونه ها است. امروزه تزریق ژل به گونه ها یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار و کاملاً ساده و بدون بیهوشی و سریع‌ترین روش برای برجسته کردن گونه ها است. تزریق ژل گونه در گرگان در مطب دکتر مارال نوری یانی انجام می شود.

 

مشاوره قبل از تزریق ژل گونه

همیشه قبل از هرگونه تزریق زیبایی ای یک جلسه مشاوره بین پزشک و بیمار نیاز است تا در آن انتظارات بیمار بیان شود و پزشک نکات رعایتی قبل و بعد از تزریق را به بیمار یادآور شود و زمان دقیق برای انجام کار را تعیین کنند. فقط ۲-۳ سی سی (یا کمتر) تزریق برای هر گونه مورد نیاز است. این روش حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می کشد. اسید هیالورونیک از بهترین انتخاب ها برای تزریق ژل هستند. حتما هرگونه حساسیتی که دارید و تمام داروها و مکمل های مصرفی خود را به پزشکتان اطلاع دهید زیرا ممکن است با مواد موجود در پرکننده ها اثر متقابل داشته و یا باعث لخته شدن خون شما شود.

 

آماده‌سازی گونه‌ها برای تزریق

دومین مرحله در تزریق ژل گونه، آماده‌سازی گونه‌های بیمار برای شروع تزریق است. صورت بیمار باید شسته شده و تمیز و عاری از ماده آرایشی باشد. پزشک نیز قبل از تزریق آن را استریل کرده و بی‌حسی موضعی انجام می دهد.

 

تزریق ژل گونه

تزریق ژل باید با حساسیت بالایی انجام شود زیرا هر گونه خطا و بی‌دقتی می‌تواند زیبایی گونه شما را به خطر بیندازد و از خوش فرمی و متقارنی خارج کند. بعد از اتمام تزریق، پزشک گونه شما را ماساژ می‌دهد تا فرم نهایی کار حاصل شود. نتایج تزریق ژل بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده می‌شود اما در چند ساعت اول گونه ها مقداری ورم می کنند و بزرگ تر از حد معمول به نظر می آیند. بخشی از اندازه بزرگ گونه، مربوط به ورم و بخش دیگر آن تزریق مقدار زیاد ژل است. تزریق ژل گونه در گرگان در مطب دکتر مارال نوری یانی انجام می شود. ایشان از ژل های تک سی سی اسید هیالورونیک لیبل دار و دارای تاییدیه وزارت بهداشت برای شما استفاده می کنند. شما بعد از تزریق باید روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید تا اثر هیالورونیک اسید به مرور بهتر و بهتر ود.

 

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل گونه‌

  • به مدت ۲ هفته قبل از تزریق ژل گونه، مصرف دخانیات، مشروبات الکلی، مواد غذایی رقیق کننده خون و داروهای ضد التهابی (آسپیرین، ایبوپروفن، ادویل و ویتامین E ممنوع است چراکه مصرف این داروها احتمال خونریزی را افزایش می‌دهد) قطع کنید.
  • اگر حساسیت دارویی دارید و یا به ماده بی‌حسی آلرژی دارید باید این موارد را به پزشکتان اطلاع دهیدو ایشان را از سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود آگاه کنید.
  • شب قبل از تزریق استحمام کنید تا آلودگی‌های پوستی پاک شده و خطر عفونت بسیار پایین بیاید.
  • به هیچ عنوان آرایش صورت در روز تزریق نداشته باشید.
  • حتما لباس دکمه‌دار بپوشید تا در زمان تعویض، فشاری به صورت وارد نشود.

 

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل گونه

  • تا چند روز در زمان خواب، سرتان بالاتر از بدن باشد و در فعالیت های روزانه سر را به سمت پایین نگیرید تا ورم سریع‌تر برطرف گردد.
  • تا یک هفته بعد از انجام تزریق، از انجام تمرینات سنگین و سخت دوری کنید بدلیل اینکه افزایش ضربان قلب باعث افزایش گردش خون و افزایش جریان خون به معنی تورم بیشتر بعد از تزریق گونه می‌شود.
  • از دست زدن، خاراندن، ماساژ یا فشار دادن پوست خودداری کنید؛ چون خطر عفونت وجود دارد.
  • تا ۲۴ ساعت از استفاده از لوازم ارایشی پرهیز کنید و تا ۵ روز بعد از تزریق بدون استفاده از ضد آفتاب از خانه خارج نشوید.
  • پس از تزریق از کمپرس سرد استفاده کرده (هر ۲۰ دقیقه روی محل تزریق گونه یخ بگذارید)و قرص‌های تجویز شده را سر موقع مصرف کنید. این کار باعث کاهش التهابات و کوتاه‌تر شدن عوارض خواهد شد.
  • تا مدتی که متخصص پیشنهاد می‌دهداز قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب دوری کنید.
  • قبل از برطرف شدن عوارض از شنا، سونا، جکوزی و سولاریوم دوری کنید.
  • حداقل تا یک هفته از مصرف سیگار، قلیان و الکل خودداری کنید.
  • ممکن است بیمار در چند روز اول خشکی پوست را در داخل و اطراف محل تزریق تجربه کنند. بنابراین استفاده از یک مرطوب کننده یا سرم اسید هیالورونیک توصیه می‌شود.
  • اگر پس از تزریق به تب شدید و درد دچار شدید، یا شاهد ترشح مواد عفونی از ناحیه تزریق بودید ، بلافاصله به پزشک اطلاع دهید.
  • از مصرف داروهای گیاهی و مکمل یا داروهای ضد التهاب خون نظیر ویتامین E بپرهیزید.
  • به منظور به کاهش ورم، سعی کنید پس از تزریق ، مصرف نمک را پایین آورید.

 

آدرس مطب دکتر مارال نوری یانی

گرگان، عدالت ۲۳، پاساژ ایرانشهر، طبقه اول، واحد ۳

شماره تماس مطب: ۰۱۷۳۲۳۲۵۷۰۱۰۹۳۵۷۵۰۰۱۳۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *