لیزر موهای زائد, مقالات

لیزر سوپرانو تیتانیوم در گرگان

لیزر سوپرانو تیتانیوم در گرگان

لیزر موهای زائد در حال حاضر از پرطرفدارترین درمان ها درکلینیک های زیبایی است و هر روزه تعداد زیادی از زیباجویان برای دریافت خدمات حذف دائمی موهای زائد بدن خود به کلینیک های زیبایی مراجعه می نمایند. استفاده از لیزر یک روش بی ضرر و دائمی برای حذف موهای زائد می باشد. اثرگذاری این روش بستگی به نوع دستگاه و طول موج مورد استفاده در آن دارد. انواع مختلف دستگاه ها ممکن است بر تیپ های پوستی خاصی موثرتر باشند اما دستگاه لیزر سوپرانوتیتانیوم با تکنولوژی منحصر به فرد و امکان استفاده همزمان از سه طول موج مختلف الکساندرایت، دایود و اندیاگ برای حذف دائمی موهای زائد شما زیباجویان عزیز با هر تایپ پوستی ای به کار می‌رود و حتی بر روی پوست های برنزه نیز به راحتی قابل انجام است. با ما در سایت “دکتر نوری یانی” همراه باشید تا بطور جامع به این موضوع بپردازیم.

 

محتوا نمایش

چرا لیزر سوپرانوتیتانیوم بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد است؟

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم جدیدترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد است. استفاده از این دستگاه به طرز چشمگیری زمان درمان را کاهش می دهد و به گونه ای طراحی شده است که سهولت عمل برای کاربر را فراهم کرده است. با دستگاه سوپرانو تیتانیوم حذف موهای زائد در تمامی نقاط بدن امکان پذیر است و روی هر نوع تیپ پوستی، قابلیت اثرگذاری بسیار بالایی دارد و نتایج درمانی آن برای بیماران بسیاری، رضایت بخش بوده است. این دستگاه پیشرفته ترین روش برای حذف موهای زائد است و با سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ (Nd:Yag) به کار می کند. فناوری بسیار پیشرفته در این دستگاه باعث شده است تا بتواند مزایای هر دو نوع لیزر الکساندرایت و دایود در آن مشاهده شود. در این دستگاه امکان استفاده از انرژی لیزر با طول موج ۷۵۵ نانومتر (الکساندرایت)، ۸۱۰ نانومتر (دایود)، ۱۰۶۴ نانومتر (Nd:YAG) وجود دارد. پوست انسان از نظر درجه تیرگی و روشنی به ۶ نوع مختلف تیپ پوستی دسته بندی میشود. ملانین تعیین کننده رنگ پوست در انسان است و هر چه قدر مقدار آن بیشتر باشد پوست تیره تر میشود. از مهم ترین مزایای دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم مناسب بودن آن برای رفع مو های زائد هر ۶ نوع تیپ پوستی می باشد. سوپرانو تیتانیوم مستقیما روی فولیکول های مو اثر دارد و تاثیر روی بافت پوستی اطراف مو ندارد.

 

6 تایپ پوستی لیزر سوپرانوتیتانیوم دکتر نوری یانی

 

ویژگی های مهم دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

  • دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم، سه طول موج مختلف را در یک اپلیکاتور ترکیب کرده و بخش های عمیق فولیکول مو را هدف قرار می دهد.
  • سه طول موج الکساندرایت (۷۵۵ نانومتر)، دایود (۸۰۸ نانومتر) و اندیاگ (۱۰۶۴ نانومتر) برای شش تایپ پوستی مناسب می باشد.
  • دمای سیستم خنک کننده ی دستگاه لیزر تیتانیوم تا منفی ۲۰ درجه پایین می آید و از سوختگی و التهابات پوستی پیشگیری می کند.
  • استفاده از این دستگاه برای کسانی که از دستگاه های الکساندرایت، دایود و غیره جواب نگرفته اند به شدت توصیه می شود.
  • ۱۶۰۰ وات توان خروجی لیزر بار دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم است.
  • دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم دارای سیستم عامل اندروید است.
  • دارای صفحه نمایش ۱۵ اینج با تاچ حرارتی است.
  • تیتانیوم اسپات سایز ۱۵*۴۰ میلی متری را داراست.
  • دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم دارای کولینگ ثانویه و کمکی مجهز به چیلر برقی است.
  • دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم دارای استابلایزر داخلی می باشد.
  • تکنولوژی دستگاه لیزر سوپرا تیتانیوم ماکزیمم انرژی تا ۱۴۰ ژول بر سانتی متر مربع را داراست.
  • هندپیس بسیار قدرتمندی که در دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم وجود دارد در تسریع روند درمان مؤثر است.
  • هندپیس سه بعدی این دستگاه به گونه ای است که دسترسی به قسمت های مختلف بدن مانند گوش و بینی را راحت تر کرده است.
  • حین لیزر با استفاده از فناوری منحصر به‌ in-motion و به‌کارگیری سیستم ICE پلاس (نوک خنک‌کننده یاقوت کبود)، احساس خنکی خوشایندی را در سطح پوست زیباجو ایجاد می شود.

 

نحوه عملکرد دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

دستگاه لیزر سوپرانوتیتانیوم در هر شات، نقاط مختلفی از بدن را هدف قرار می‌دهد؛ بنابراین رفع موهای زائد با سرعت عمل بالایی صورت می‌گیرد. این دستگاه با دارا بودن سیستم خنک کننده قوی از آسیب رساندن به پوست و سایر عوارض جانبی جلوگیری می‌کند. لیزر سوپرانو تیتانیوم نسبت به سایر لیزرها عملکرد منحصر‌ به‌ فردی دارد و با بهره‌مندی از سه طول موج گوناگون به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و بر ۶ تیپ پوستی اثرگذار است.

 

لیزر سوپرانو تیتانیوم در گرگان

 

 

تفاوت و مقایسه دستگاه لیزر سوپرانوتیتانیوم با دیگر دستگاه های لیزر

دستگاه الکساندرایت دارای طول موج ۷۵۵ نانومتر بوده و برای افراد دارای پوست روشن مناسب است. دستگاه لیزر دایود با طول موج ۸۱۰ نانومتر و برای پوست های تیره مناسب می باشد. در دستگاه SHR یا Super Hair Removal حذف موی زائد بر اساس روش IPL است، بازده بالایی ندارد و سیستم خنک کننده ضعیفی دارد. در این روش ۵۰ درصد انرژی جذب مو می شود و این موضوع باعث کاهش کارایی آن می شود. با توجه به اینکه دستگاه سوپرانو تیتانیوم از سه طول موج مختلف استفاده می شود مناسب برای انواع پوست تیره و روشن و انواع موج های نازک و ضخیم می باشد. سیستم خنک کننده این دستگاه بسیار قوی است که درمان با آن بدون کوچک ترین درد و سوختگی می باشد. دستگاه سوپرانوتیتانیوم جدیدترین دستگاه لیزر در دنیا می باشد که با یکپارچه سازی طول موج های مختلف به طور قابل توجهی زمان درمان را کاهش می دهد. بررسی تفاوت و مقایسه دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم با دیگر دستگاه های لیزر نشان می دهد که این تکنولوژی جدید به علت کارایی و بازده بالا و تاثیرگذاری روی طیف های مختلف پوستی محبوبیت بسیار بالایی در بین پزشکان و اقشار مختلف جامعه دارد. برخی از دستگاه های لیزر نمی توانند همزمان تمام فولیکول های مو را از بین ببرند و این امر مانع از بین رفتن تمام مو های زائد می شود اما لیزر سوپرانو تیتانیوم از این قابلیت برخوردار بوده و با کمترین فشار و آسیب ممکن به پوست، مو های زائد را از بین می برد.

 

مزایای استفاده از دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

روش حذف موهای زائد با دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم با دستگاه های دیگر متفاوت است که در آن سه نوع طول موج متفاوت در یک نقطه جمع شده و ریشه مو های زائد را به بهترین شکل ممکن از بین می برد. طول موج ۷۵۵ نانومتری موهای با رنگ روشن که در حالت عادی به راحتی دیده نمی شوند و حتی موهایی که زیر پوست باشند را هدف قرار میدهد. طول موج ۸۱۰ نانومتری برای پوست های تیره مناسب است و معمولا ریشه های عمیق را هدف قرار می دهد. طول موج ۱۰۶۴ ایده آل تر بوده و نفوذ بیشتری دارد و برای موهایی که که در اعماق زیاد قرار دارند کارایی بالایی دارد. استفاده از سه نوع طول موج مختلف دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم را به یک روش ایده آل برای رفع مو های زائد تبدیل کرده است. هیچ دستگاهی قدرت از بین بردن ریشه های مو را به طور کامل ندارد اما استفاده از سه نوع طول موج متفاوت باعث شده است تا ریشه های مو در این روش به طور کامل از بین بروند. هندپیس روی دستگاه بسیار بزرگ بوده که باعث شده زمان درمان نسبت به سایر روش ها بسیار کاهش پیدا کند. به طور کلی تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان به سن، جنسیت، ضخامت مو، هورمون و منطقه پوستی مورد درمان بستگی دارد. دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم به دلیل فرکانس بالا و سه نوع طول موج مختلف نسبت به سایر روش ها سرعت بیشتری در رفع موی زائد دارد و برای انواع پوست مناسب است. هندپیس بزرگ و سیستم خنک کننده مناسب در این دستگاه باعث کاهش درد و التهابات پوستی میشود. مراقبت های پس از لیزر موهای زائد برای کاهش عوارض احتمالی بعد از درمان ضروری است و دستگاه سوپرانو تیتانیوم با توجه به تکنولوژی خاصی که دارد نسبت به دستگاه های دیگر کمترین آسیب پذیری را برای پوست دارد و این موضوع باعث کمرنگ تر شدن بحث مراقبت های پس از درمان در مورد استفاده از این دستگاه می باشد.

 

لیزر سوپرانو تیتانیوم در گرگان و گنبد و آزادشهر و بندرترکمن

 

آیا دستگاه لیرز سوپرانو تیتانیوم ایمن است؟

دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم از ایمن ترین دستگاه های زیبایی در صنعت پزشکی است که به کمک آن می توان بدون تجربه ی هیچ گونه آسیب و سوختگی در حداقل تعداد جلسات، کمترین میزان درد و آسیب را تجربه نمود. دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم  در مطب خانم دکتر مارال نوری یانی  به دلیل مشاوره قبل از انجام لیزر، استفاده ی صحیح و اصولی از دستگاه برای هر مراجعه کننده و همچنین به کارگیری اپراتور متخصص در مطب، با استقبال فراوان همراه بوده است.

 

آیا رفع موهای زائد با دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم واقعاً بدون درد است؟

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم از طریق متد SHR عمل می‌کند. این متد تنها متد تأیید شده برای از بین بردن موهای زائد با لیزر بوده و عملاً‌ بدون درد است. متد ویژه انتقال گرما و انرژی در این دستگاه به‌ طور مؤثر فولیکول‌های مو را از بین برده و درعین‌حال مانع از بروز آسیب یا ایجاد درد در بافت‌های اطراف می‌گردد. به علاوه به‌کارگیری فناوری پیشرفته ICE پلاس در این لیزر موجب می‌شود که سطح پوست به‌طور دائم خنک گردیده و حرارتی کنترل‌شده در سراسر طول درمان به پوست اعمال شود.

 

هندپیس دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم تماسی یا غیر تماسی است؟

هندپیس دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم، ساخت کشور آمریکا است و بصورت کانتکت یا تماسی است که به جهت عدم انتقال انواع بیماری، روی دستگاه سلیفون کشیده می شود و پس از انجام لیزر برای هر زیباجو، دستگاه ضدعفونی می شود و جایی برای نگرانی انتقال انواع بیماری برای مراجعین محترم وجود ندارد.

 

هندپیس لیزر سوپرانو تیتانیوم در گرگان

 

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم برای کدام مناطق بدن قابل استفاده است؟

دستگاه‌های لیزر باید قابلیت‌های زیادی داشته باشند تا بتوان از آنها برای نواحی مختلف بدن استفاده کرد. در گذشته دستگاه‌های لیزری که تولید می‌شد فقط می‌توانست موهای ضخیم بدن را از بین ببرد که طبیعتاً برای برخی قسمت های بدن که فولیکول های مو نازک تربود، کارآیی نداشت؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه‌های فوق العاده پیشرفته ای مانند دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم این مشکل به طور کلی رفع شد و لذا می‌توان گفت که استفاده از دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم برای کلیه نواحی بدن مانند پشت لب، ابروها، موهای قسمت‌های دست و پا و همچنین بخش‌های شکم و زیر شکم کارآیی دارد.

 

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم به چند جلسه درمان نیاز دارد؟

اگر به صورت اصولی، کار لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو تیتانوم انجام شود، نتایج حاصل از درمان معمولاً‌ به دنبال ۶ الی ۸ جلسه لیزر حاصل می‌شود. این موضوع تا حدی بستگی به نوع پوست و موی بیماران دارد و عوامل متعددی می‌توانند تعداد جلسات موردنیاز برای شما را تعیین کنند. بااین‌حال، به دنبال هر جلسه درمان شاهد کاهش دائمی در تعداد موهای خود در ناحیه تحت درمان خواهید بود. معمولاً برای کاهش دائمی تعداد موها تا بیش از ۸۰ درصد، به ۶ الی ۸ جلسه ی درمانی با دستگاه تیتانیوم نیازاست. این کاهش ۸۰ درصدی درعرض ۶ ماه از آخرین نوبت درمان قابل ‌مشاهده خواهد بود؛ بنابراین می توان گفت که تنها با چند جلسه درمان می‌توانید یک‌بار برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

همچنین بهتر است بدانید از آنجایی که موهای صورت معمولاً سرسخت ‌تر هستند وممکن است در برخی موارد بسیار مقاوم بوده تا دوازده جلسه درمانی یا گاهی اوقات بیشتر، درمان از طریق لیزر نیاز داشته باشند. فاصله بین جلسات معمولاً ۴-۶ هفته برای نواحی صورت و ۵-۸ هفته برای نواحی بدن است. تعداد جلسات حذف موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد،در ضمن پارامترهای دیگری برای حذف نیاز است از جمله اینکه مو کجاست،چقدر ضخیم است وهمچنین نوع پوست و رنگ موی خاص شما به چه صورت است و برای دریافت بهترین نتیجه توصیه می کنیم دوره کامل جلسات درمانی را تکمیل کنید.

 

لیزر سوپرانو تیتانیوم دکتر مارال نوری یانی

 

آیا حذف موهای زائد با دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم برای پوست‌های سبزه بی‌خطر است؟

بله. اگرچه ملانین موجود در پوست‌های سبزه، حساسیت قابل ‌توجهی را نسبت به حرارت ناشی از درمان لیزر از خود نشان می‌دهد، متد SHR به‌کار رفته در لیزر سوپرانو تیتانیوم ازنظر بالینی انتخابی ایمن برای پوست‌های سبزه محسوب می‌شود.

 

آیا حذف موهای زائد سفید با دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم امکان پذیر است؟

همانطور که میدانید عملکرد لیزر توسط رنگدانه های ملانین انجام پذیراست. بدین گونه که ملانین مو پرتوهای لیزر را جذب می کند و با گرم کردن فولیکول ها باعث نابودی موهای زائد بدن میشود. در موهای سفید رنگدانه ملانین وجود ندارد تا اشعه لیزر را به خود جذب کند، بنابراین عملکرد لیزر در این شرایط مختل میشود. جای هیچ نگرانی نیست زیرا اکثر موهای زائد بدن از جمله نواحی بیکینی و زیر بغل دارای ملانین و مشکی هستند و به درمان لیزر پاسخ مناسبی می دهند. پس بدون نگرانی به حذف موهای زائدتان با دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم فکر کنید.

 

لیزر سوپرانو تیتانیوم

 

عوارض دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

همانطور که مطلع هستید هر دستگاه لیزری ممکن است عوارض مختص به خود را به بار بیاورند، با این وجود هر چه دستگاه لیزر از قدرت بهتری برخوردار باشد، احتمال ایجاد عوارض کاهش می‌یابد. در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنیم عوارض‌های قابل توجهی بعد از انجام عمل لیزر توسط دستگاه لیزر موهای زائد گزارش نشده است، به جز مختصر التهاب که کاملاً طبیعی است. توجه کنید که برای رفع این مورد می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید و در حداقل زمان ممکن آسیب های ایجاد شده را جبران نمایید؛ لذا نتیجه می‌گیریم که استفاده از دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم با کمترین عوارض ممکن همراه است و البته به اپراتوری که شما را لیزر می کند نیز به میزان بالایی بستگی دارد. در مطب خانم دکتر مارال نوری یانی، لیزر توسط اپراتور متخصص و حرفه ای انجام می شود.

 

خلاصه ای از دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم با بهره گیری همزمان از سه طول موج الکساندرایت (۷۵۵ نانومتر)، دایود (۸۰۸ نانومتر) و اندیاگ (۱۰۶۴ نانومتر) و تاباندن به صورت ترکیبی به عمق لایه های پوست و موثر بر تمام تایپ های پوستی ، بهترین دستگاه روز دنیاست و با این دستگاه، برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

 

قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانوتیتانیوم ۲۰۲۳ شهرستان گرگان

قیمت لیزر مطب دکتر مارال نوری یانی

 

رزرو نوبت لیزر موهای زائد در مطب دکتر مارال نوری یانی

شما جهت رزرو نوبت می توانید از ۹ صبح الی ۲۰ شب با شماره ۰۹۳۵۷۵۰۰۱۳۴ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *