لیزر موهای زائد, مقالات

لیزر موهای زائد گرگان

لیزر موهای زائد

امروزه دیگر روش های قدیمی مثل وکس،بند انداختن، موم و اپیلاسیون و … جایگاه خود را به لیزر داده اند و فرد می تواند به راحتی با انجام چند جلسه لیزر، برای مدت های طولانی از شر موهای زائد خود رهایی یابد. لیزر موهای زائد در امریکا طبق آمار سال ۲۰۱۷ محبوب ترین روش حذف موهای زائد بین مردم، شناخته شده است. اشعه لیزر توسط ملانین ­های موجود در ریشه مو جذب شده و روی آن ناحیه اثر می ­کند و نهایتا منجر به از بین رفتن فولیکول­ مو می­ گردد و هرچه موی فرد تیره ­تر و ضخیم­تر باشد بعبارتی ملانین بیشتری داشته باشد لیزر اثر بهتری بر روی آن خواهد داشت.قدیم تر می گفتند فقط افراد با پوست روشن بهترین کاندید لیزر موهای زائد می ­باشند ولی اکنون با دستگاه سوپرانو تیتانیوم ۲۰۲۳ و ۱۶۰۰ وات که در مطب خانم دکتر مارال نوری یانی در شهرستان گرگان موجود است بر روی تمام طیف های پوستی کارآمد است. دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم دارای سه طول موج الکس، اندیاگ و دایود است و کارآمدی خیلی بیشتری نسبت به سایر دستگاه های لیزر دارد. در ادامه با همراه باشید تا مفصل راجع به لیزر موهای زائد صحبت کنیم.

 

محتوا نمایش

لیزر موهای زائد بدن چیست؟

لیزر موهای زائد بدن عبارتند از استفاده از دستگاه لیزر برای خلاص شدن از موهای زائد بدن یک فرد است. بطوری که اشعه لیزر را در جایی که موی زائد رشدونمو کرده پخش می کنند تا موهای زائد آن قسمت از بین برود.

 

مزایای لیزر موی زائد چیست؟

  • عوارض کمتری دارد .
  • لیزر موی زائد برخلاف سایر روش ها باعث حذف تدریجی موها خواهد شد .
  • با لیزر موی صورت و بدن شما ظاهر بهتری پیدا خواهید کرد .
  • لیزر باعث اتلاف وقت کمتری خواهد شد .

 

دلیل استفاده از لیزر موی زائد چیست ؟

در صورتی که مشکل موی زائد داشته اید و مشکلات رفع آن را تجربه کرده باشید و حالا یکبار هم لیزر را امتحان کرده اید، آنقدر تفاوت برایتان آشکار است که جواب این سوال را می دانید، لیزر موی زائد صورت و بدن، زندگی شما را متفاوت خواهد کرد به قولی می تواند زندگیتان را به قبل و بعد لیزر موی زائد تقسیم کند . بعد از لیزر شما دیگرعوارض ناشی از وجود موهای ضخیم و ناخواسته، شامل جوش های چرکی، درد و انتقال عفونت ها ومهم تر از همه بازگشت سریع موها را پشت سر خواهید گذاشت و به دوران طلایی کم مویی خواهید رسید.

 

چه پوستی کاندیدای لیزر است؟

نوع پوست خاصی برای انجام لیزر تعیین نشده است حتی در عمل لیزر برای موهای زائد نوع پوست مهم نیست. ریز یا درشت بودن موی بدن هم جزء عواملی نیست که در هنگام لیزر ایرادی ایجاد کند.دستگاه سوپرانو تیتانیوم موثر بر تمام رنگ های پوستی است.

 

چه مویی کاندید بهتری برای لیزر است؟

موهای تیره نسبت به موهایی با طیف خاکستری، بلوند، قهوه‌ای و قرمز بدنبال لیزر بهتر جواب می‌گیرند. البته با تعداد جلسات بیشتر لیزر، غیرممکن نیست که افراد با موی روشن نیز جواب خوبی بگیرند. اما توصیه ما این است که موهای قرمز، بور و سفید با الکترولیز برداشته شوند و لیزر روی آنها تاثیر کمی دارد.

 

آیا انجام لیزر بروی پوست ایجاد لک می کند؟

در افرادی که آفتاب گرفته اند و برنزه کرده اند توصیه می شود لیزر موهای زائد انجام نشود زیرا لیزر در این افراد موجب سوختگی پوست و ایجاد لک می شود

 

کسی که از روش هایی مثل اپیلاسیون و وکس استفاده می کند می تواند لیزر کند؟

خیر؛ چون لیزر روی فولیکول مو اثر می‌کند و این روش‌ها مو را از ریشه خارج می‌کند. باید حداقل یک ماه قبل از لیزر، اپیلاسیون انجام نشده و حتما موها چند مرحله شیو شود تا فرصت رشد به موها داده شود.

 

آیا به دنبال لیزر احتمال ابتلا به بیماری های پوستی مثل زگیل وجود دارد؟

بله در دستگاه‌هایی که مستقیم به پوست افراد مختلف برخورد دارند و سلیفون نمی کشند و پس از هر بیمار دستگاه را ضدعفونی نمی کنند این امکان وجود دارد که ویروس بیماری از فردی به فرد دیگر انتقال یابد، اما دستگاه سوپرانو تیتانیوم با محافظت از طریق سلیفون و ضدعفونی مکرری که انجام می شود و امکان انتقال بیماری از افراد مختلف را تقریبا از بین می‌برد.

 

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

خیر؛ لیزر سوپرانوتیتانیوم، دارای دستگاه خنک کننده (چیلر) مجزا است و با سرمابخشی جلوی گرما و سوزش لیزر را گرفته و فرد بدون هیچ گونه دردی به راحتی می تواند جلسات لیزر خود را تکمیل کند. پس به هیچ عنوان نگران درد و سوزش لیزر نباشید.

 

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

در صورتی که به توصیه‌های قبل و بعد از لیزر به طور کامل عمل شود و پزشک و اپراتور از تمامی شرایط فرد اطلاع کامل داشته باشند عارضه خاصی رخ نمی‌دهد. لازم به ذکر است که بروز عوارضی از جمله اندک احساس درد یا سوزش خفیف، قرمزی و تورم و در برخی موارد نادر بروز دمل و تاول (بسته به نوع پوست) طبیعی بوده و به‌صورت خودبه‌خود رفع می‌شوند و هیچ جای نگرانی برای فرد وجود ندارد.

 

آیا لیزر موهای زائد سرطان زا است؟

خیر؛ بارها در مورد سرطان‌زا بودن یا تاثیر لیزر در بارداری و کارکرد اندام­ های داخلی بدن شایعاتی شنیده‌ایم ولی واقعیت این است که تا کنون هیچ مقاله علمی چاپ شده یا ژورنال تخصصی بروز عوارض در اثر لیزر را ثابت نکرده‌اند. در واقع به این علت که لیزر تاثیر خیلی سطحی بر روی پوست می‌گذارد و حداکثر تا عمق ۳ میلی‌متر به داخل پوست نفوذ می‌کند امکان به‌ وجود آوردن چنین تاثیراتی را نداشته و تاثیر آن در ناباروری و کارکرد اندام‌های داخلی کاملا بی­ اساس است.

 

آیا لیزر زیربغل بر غدد لنفاى تاثیر مى گذارد؟

خیر؛ به هیچ وجه نور لیزر بیشتر از چند میلی متر داخل پوست و تا حد فولیکولهاى مو فراتر نمى رود وهیچ اثر مخربى بر غدد لنفاوى و ارگانهاى داخلى ندارد.

 

آیا واقعا لیزر عمل می کند؟

رفع موی زائد دایمی نیست و در هر فرد به نسبت رنگ مو و پوست، هورمون‌ها و تراکم مو، متفاوت است. اما در کل پس از انجام ۸تا۱۲ جلسه لیزر، حدود ۷۰تا۸۰% موها از بین رفته، نازک‌تر و یا کم‌تراکم‌تر می‌شوند. برنامه ریزی منظم برای جلسات، به گرفتن نتیجه‌ی بهتر بسیار کمک می‌کند. بعد از این جلسات با شارژ لیزر در هر ۶تا۱۲ ماه، می‌توان رشد موها را مدیریت کرد.

 

بعد از لیزر چه موقع می توان آفتاب گرفت؟

بهتر است حداقل تا سه ماه بعد از آفتاب گرفتن و یا سولاریوم لیزر موى زائد به تاخیر بیافتد .

 

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ممنوع است؟

لیزر موهای زائد برای خانم های باردار و دوران شیردهی (تا ۶ ماهگی) و افراد مبتلا به بیماری های فعال پوستی مثل اگزما، کهیر، زگیل، هرپس(تبخال) و جوش فعال هستند ممنوع است.

 

سن مناسب براى لیزر چه سنى است ؟

در مورد لیزر موهاى زائد بهتر است حدود ۳ سال پس از بلوغ انجام شود تا هورمون های به سطح ثابتی رسیده باشند.

 

چند ساعت بعد از لیزر می توانم حمام کنم؟

از ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر بهتر است که از دوش گرفتن با آب گرم، رفتن به سونا و استفاده از مواد شوینده خودداری کنید. البته شستشو با آب سرد مشکلی ندارد. از لیف کشیدن ناحیه لیزر شده (مخصوصا اگر پوستی حساس دارید) نیز قطعا خودداری کنید.

 

اگر آفتاب گرفته باشم می توانم لیزر کنم؟

خیر، آفتاب گرفتن نیز همانند سولاریوم عمل می‌کند و می‌تواند باعث سوختگی بشود. یک تا دو ماه قبل از لیزر از انجام سولاریوم و آفتاب گرفتن خودداری کنید.

 

آیا سولاریوم مشکلی در انجام لیزر ایجاد می کند؟

بله زیرا لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه‌ی تیره‌ی مو کار می‌کند و هنگامی که پوست تیره باشد اشعه، تفاوت پوست و مو را نمی‌تواند از هم تشخیص دهد و احتمال جذب آن به پوست و در نتیجه سوختگی بالا می‌رود. یک تا دو ماه قبل از لیزر از انجام سولاریوم و آفتاب گرفتن خودداری کنید.

 

آیا لیزر برای دختران خطرناک است؟

بر طبق تحقیقات عمق نفوذ لیزر به سختی به چند میلی‌متر زیر پوست می‌رسد و جز در مواردی خاص و سطحی، عوارضی به اثبات نرسیده است و علاوه بر آن هیچ مدرکی نشان نداده که انرژی لیزر می‌تواند از لایه‌های بدن عبور کند تا به اندام‌های داخلی (مثلا تخمدان) برسد. در نتیجه حتی لیزر در ناحیه بیکینی هم نمی‌تواند هیچگونه تاثیری بر چرخه‌ی قاعدگی فرد بگذارد.

 

آیا قبل از لیزر باید شیو کنیم؟

بله شیو حتما باید از طریق تیغ (ژیلت) صورت بگیرد اما باید حدودا یک تا دو روز قبل از لیزر، شیو انجام شود تا زمان لیزر موها نوک زده باشد ولی طول آن بیشتر از یک میلیمتر نشود.

 

آیا موها همان لحظه پس از لیزر ناپدید می شوند؟

معمولا بلافاصله بعد از لیزر اتفاق نمی‌افتد و برای اکثر افراد بعد از دو هفته، موهایی که در زمان لیزر در فاز رشد قرار داشته‌اند، شروع به ریزش خواهد کرد که در سطح پوست شبیه به جوش‌های سرسیاهی دیده می‌شوند.

 

آیا لیزر در دوران بارداری ممنوع است؟

بله؛ پوست در دوران بارداری در حساس ترین حالت خود قرار دارد و به هیچ وجه انجام لیزر در این دوران توصیه نمی شود و ممنوع است زیرا در کل تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که در این شرایط انجام لیزر موهای زائد به صلاح مادر و فرزند نیست. در نتیجه توصیه ما به شما این است که در این دوران برای لیزر تشریف نیاورید. در خیلی از موارد پس از دوره بارداری به دلیل متعادل شدن هورمون‌ها، موهای زائد نیز از بین خواهند رفت پس تا پایان بارداری منتظر بمانید.

 

امکان انجام لیزر در دوران شیردهی هست؟

پس از ۶ ماهگی شیرخوار به علت ثابت شدن سطح هورمون ها امکان انجام لیزر موهای زائد بلامانع است.

 

آیا لیزر در دوران قاعدگی هم انجام می شود؟

منعی به جز ناحیه بیکینی ندارد. البته در برخی افراد ممکن است آستانه تحمل درد پایین بیاید اما در حدی نیست که برای فرد مشکلی ایجاد کند.

 

آیا لیزر روی گونه و اطراف چشم خطرناک است؟

روی گونه خیر ولی اطراف چشم چون ریسک بالایی دارد توصیه نمی‌شود و علاوه بر آن، معمولا موهای اطراف چشم نازک هستند و در کل گزینه‌ی مناسبی برای لیزر نیستند.

 

آیا لیزر روی خال هم انجام می شود؟

خیر؛ خال نیز می‌تواند باعث ایجاد سوختگی شود و روی آن پوششی مناسب گذاشته خواهد شد.

 

آیا لیزر در رفع موهای زیرپوستی هم تاثیر دارد؟

لیزر موهای زائد به علت نابود کردن فولیکول مو تاثیر دائمی و چشمگیری در موهای زیرپوستی دارد به شرطی که جلسات لیزر خود را منظم به اتمام برسانید و پس از جواب گرفتن بعد از ۲ جلسه رهایش نکنید.

 

آیا لیزر موهای زائد باعث سوختگی پوست می‌شود و اگر می‌شود چه دلایلی دارد؟

بله؛ در برخی موارد خاص، لیزر موهای زائد ممکن است باعث بروز سوختگی در پوست شود که در زیر مطرح شده است:

  • داشتن آرایش روی پوست، استفاده از خوشبو کننده، استفاده از کرم‌های موضعی یا بی‌حس‌کننده‌های موضعی مختلف.
  • خشکی بیش از حد پوست که ممکن است در اثر مصرف داروهایی مانند راکوتان (قرص ضد جوش) به‌وجود آمده باشد.
  • پوست‌های بسیار حساس که احتمالا در اثر لایه‌برداری بسیار نازک شده‌اند.
  • داشتن بیماری‌های پوستی خاص مانند: اگزما، کهیر، هرپس، عفونت فعال، پسوریازیس و …
  • درصورتی از سولاریوم یا تیرگی مصنوعی دو هفته نگذشته باشد.
  • تکان خوردن‌های ارادی و غیر ارادی هنگام لیزر.
  • در صورتی که تایپ پوستی فرد با طول موج انتخاب شده هماهنگی نداشته باشد.
  • در همه موارد بالا عدم اطلاع اپراتور از آن‌ها می‌تواند باعث سوختگی پوست شود. توصیه اکید می‌شود که حتما اپراتور و پزشک در جریان کامل این موارد قرار بگیرند.

 

آیا ممکن است به لیزر نیز حساسیت داشته باشیم؟

بله امکان دارد البته وقتی افراد برای لیزر به ما مراجعه می‌کنند حتما سابقه‌ی پزشکی آن‌ها بررسی شده تا امکان بروز حساسیت یا مشکلاتی از این قبیل تا جای ممکن کاهش یابد. حتی تست‌شات نیز برای افراد مشکوک زده می‌شود تا با اطمینان کامل ناحیه مورد نظر را لیزر کنند.

 

تاثیر لیزر موهای زائد چند روز بعد از جلسه لیزر قابل مشاهده است؟

موهای زائد بعد از حدود دو هفته از شروع لیزر، ریزش می کنند و فرد می تواند بصورت کاملا محسوس آنها را در لباس زیر خود مشاهده کند پس اگر بتازگی لیزر کرده اید بهتر است کمی صبر داشته باشید.

 

در صورت داشتن تتو می توان لیزر انجام داد؟

خیر، انجام لیزر در ناحیه‌ای که قبلا تتو انجام شده است، می‌تواند برای پوست خطرناک باشد زیرا اشعه به آن جذب شده و درد، تاول، تورم و یا حتی کبودی به وجود می‌آورد. همچنین انرژی لیزر می‌تواند رنگ تتو را تغییر داده و یا از بین ببرد.

 

رفع موهای زائد با لیزر چه مزیتی نسبت به روش های دیگر دارد؟

لیزر موهای زائد یک روش عمیق و دائمی برای نابود کردن فولیکول­ های موی زائد است. مشکلاتی از جمله بروز جوش و زیرپوستی شدن مو را ندارد و به علت اینکه رشد مو کند شده و ضخامت موها به مرور بسیار کم می گردد و نهایتا موها کرکی می ­شوند پوست ناحیه به مرور سلامت خود را باز می­ یابد و روشن­ تر می­ گردد.

 

لیزر موهای زائد بر روی کدام قسمت‌های بدن موثرتر است؟

لیزر موهای زائد می‌تواند بر روی تمام بدن مورد استفاده قرار گیرد اما در مناطق ساعد، ساق و زیر بغل موثرتر است.

 

چرا قبل از لیزر موهای زائد نباید موها از ریشه کنده شده باشد؟

به این علت که اشعه لیزر روی ریشه مو تاثیر گذاشته و فولیکول مو را از بین می ­برد. اگر کمتر از یک ماه قبل از جلسه لیزر موها از ریشه کنده شده باشد ریشه ای وجود ندارد که لیزر در آن اثر بگذارد و بنابر این لیزر بی تاثیر می ­شود.

 

آیا واقعا نیاز به حضور در تمام جلسات لیزر هست؟

موهای بدن در دوره‌های مختلف رشد می‌کنند و پس از آن رشد آنها متوقف می‌شود. لیزر تنها بر روی آن دسته از موهایی موثر است که در مرحله رشد خود قرار دارند و در واقع موهایی که دیگر رشدشان متوقف شده است در برابر لیزر هیچ آسیبی نمی‌بینند. چرخه رشد و مرگ مو ممکن است طی چند هفته اتفاق بیفتد. پس از آن مو به دوره استراحت وارد می‌شود که این دوره خود می‌تواند تا ۲۴ هفته به طول انجامد. طول مدت این دوره در بخش‌های مختلف بدن متفاوت است. به همین دلیل داشتن برنامه زمانی دقیق و منظم برای انجام لیزر بسیار حائز اهمیت است تا به این صورت بتوان تا جای ممکن حداکثر موهای در حال رشد را توسط لیزر از بین ببرد.

 

چرا باید فاصله ۳۰ روزه بین هر جلسه لیزر رعایت شود؟

به این علت که بعد از لیزر مو تا دو هفته موهای لیزر شده شروع به ریزش می کنند و بعد از آن تا حدود ۳۰ روز فرصت هست برای اینکه فولیکول­ هایی که در جلسه قبل از بین نرفته اند در فاز رشد قرار بگیرند و در جلسه بعدی توسط لیزر شناسایی شده و نابود گردند. درصورتی که زودتر انجام شود ممکن است فولیکول هایی که از بین نرفته اند خفته بمانند و لیزر نتواند آنها را از بین ببرد.

 

چرا بعد از جلسه پنجم موهایم بیشتر از قبل رشد کرده است؟

در هر جلسه از لیزر، تنها موهایی که در فاز رشد باشند تحت تاثیر قرار می‌گیرند و از بین می‌روند. فاز رشد موها نیز با هم متفاوت است و در نتیجه هنگامی که لیزر انجام می‌دهید درصدی از موها در فاز استراحت هستند و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند. پس از گذشت حدود ۸ جلسه‌ منظم لیزر، میتوان لیزر را تا حدودی با تمام موهای آن ناحیه، در طی فاز رشد اصابت داد. پس از بعضی جلسات به علت آن که موها از فاز استراحت به فاز رشد رسیده اند این حدس اشتباه پیش می‌آید که موها در حال افزایش هستند اما واقعا این‌طور نیست.

 

آیا پس از طی دوره کامل لیزر به طور صدر در صد موها حذف می شوند؟

از نظر علمی و تئوریک لیزر ۷۰ درصد در رفع موهای زائد موثر است. باعث کرکی و نازک شدن موها و کاهش شدید رشد آن می­ گردد. ولی اینکه کل موهای زائد بطور کامل حذف شوند، امکان­پذیر نیست.

 

برای گرفتن نتیجه نهایی چند جلسه لیزر لازم است؟

برای جواب­دهی بهتر لیزر باید تا ۸ جلسه به طور مداوم در فواصل ۳۰ تا ۴۵ روزه لیزر انجام گیرد و برای گرفتن نتیجه بهتر و راضی بودن از ضخامت و تراکم مو می­ توان تعداد جلسات را تا رسیدن به سطح دلخواه ادامه داد. منظور از جوابدهی لیزر در واقع ثابت شدن روند تغییرات (کاهش تراکم و ضخامت موها و کرکی شدن آنها) است.

 

آیا پس از لیزر امکان برگشت و رشد دوباره مو وجود دارد؟

حتی پس از لیزر، گاهی موها دوباره رشد می‌کنند. ممکن است باز هم نیاز به انجام جلسات درمانی دوره های بلند مدت برای حفظ اثر بخشی لیزر موهای زائد وجود داشته باشد. به طور مثال موهای زیر بغل در طول یک دوره ۵ ماهه چرخه رشد خود را کامل می‌کنند و دوره رشد برای موهای پا در حدود ۱۲ ماه به طول می‌انجامد. از علل دیگری که انجام چندین جلسه را به یک امر ضروری برای رسیدن به حداکثر اثر‌گذاری تبدیل می‌کند، بحث هورمون‌های بدن است. به طور مثال بالای لب‌ها یا چانه و بیکینی بیشتر از بخش‌های دیگر بدن مانند پاها یا زیر بغل تحت فرمان هومون‌های بدن هستند. این بدان معنی است که این نواحی ممکن است نیازمند انجام جلسات بیشتر باشد. چرا که به دلیل فعالیت‌های هورمونی در زمان انجام درمان فعالیت موهای آن نواحی ممکن است بیشتر یا کمتر از بخش‌های دیگر بدن باشد.

 

شارژ مجدد لیزر چند ماه پس از طی دوره کامل لیزر است؟

پس از رسیدن به ثباتی که مد نظر فرد هست برای شارژ مجدد ابتدا در فاصله دو ماه، سپس ۴ ماه، سپس ۸ ماه و بعد از آن سالی یک بار لیزر باید انجام شود.

 

آیا می‌توان قبل از لیزر از وکس استفاده کرد؟

حداقل چهار هفته قبل از لیزر مو، از وکس، اپیلاسیون و… استفاده نکنید. مو هدف اصلی تمام دستگاه‌های لیزر است، و اپیلاسیون، وکس و بند انداختن مو را از پوست حذف می‌کند. بهترین راه پیش از لیزر استفاده از تیغ می‌باشد.

 

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

  • از دارو های لایه بردار به مدت دو ماه قبل استفاده نکرده باشید.
  • ۲۴ ساعت قبل از لیزر سطح پوست کاملا با ژیلت اصلاح شده باشد.
  • از ۲ هفته قبل از درمان از برنزه کردن با آفتاب یا سولاریوم خودداری شود.
  • از ۱ ماه قبل از لیزر از هیچ روشی برای کندن موها از جمله اپیلاسیون، بند ،وکس،موچین و .. استفاده نشده باشد.
  • در صورت استفاده از داروهای ماینوکسیدیل،فنی تویین،سیکلوسپورین،ایزوترتینوئین،راکوتان ( آخرین مصرف ۴ ماه و دوز بالا ۶ ماه قبل باشد دوز خیلی پایین با ویزیت پزشک )،کورتون ،Retin_A، اطلاع دهید در صورت لزوم در موارد خاص حتما با پزشک وقت مشاوره داشته باشید.

 

قیمت لیزر موهای زائد در گرگان

 

قیمت لیزر مطب دکتر مارال نوری یانی

 

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد چیست؟

  • تا ۲۴ ساعت بعد از لیزر دوش نگیرید و روی موضع تا زمانی که التهاب دارید کرم زینک هر ۳ ساعت بزنید. در صورت ادامه دار بودن التهابات یا مشاهده موارد خاص بلافاصله گزارش دهید.
  • بعد از لیزر از کرم ضد آفتاب بدون رنگ استفاده شود و در طی لیزر درمانی برای نواحی تحت تاثیر آفتاب صبح و شب جز موقع خواب ضد آفتاب جهت پیشگیری از لک استفاده شود.
  • تمام جلسات لیزر با فاصله ۳۰ تا ۴۵ روز یکبار تا زمانی که رویش نداشته باشید باید ادامه پیدا کند. بعد از این زمان می توانید فواصل ۲ تا ۴ الی ۶ و نهایتا ۸ ماهه تا یک سال را جهت شارژ داشته باشید.

 

بهترین مرکز لیزر در گرگان

در مطب خانم دکتر مارال نوری یانی واقع در خیابان ولیعصر، عدالت ۲۳، مجتمع ایرانشهر، طبقه اول، واحد ۳ با بهترین دستگاه روز دنیا، سوپرانو تیتانیوم ۱۶۰۰ وات ۲۰۲۳، اپراتورهای مجرب، اتاق کاملا تمیز، مجهز به وسایل کامل بهداشتی جهت راحتی تمام مراجعین جزو بهترین مراکز لیزر در گرگان است.

 

بهترین دکتر لیزر گرگان

قبل از شروع جلسه لیزر می بایست تمامی مراجعین توسط پزشک ویزیت شوند و حتی بعضی اختلالات که منجر به پرمویی می شود توسط پزشک غربالگری شوند و خانم دکتر مارال نوری یانی به سبب فراهم نمودن تمامی این شرایط جزوهای بهترین دکترهای لیزر موهای زائد در گرگان است.

 

لیزر سوپرانوتیتانیوم در گرگان

لیزر سوپرانو تیتانیوم ۱۶۰۰ وات ۲۰۲۳ در مطب خانم دکتر مارال نوری یانی راه اندازی شده است و این دستگاه هر ۳ طول موج الکس، دایود و اندیاگ را داراست و قابلیت اثر بخشی بر تمام طیف های پوستی را دارد و کاملا بدون هیچگونه درد و سوزشی است چون دستگاه کولینگ مجزا برای این دستگاه تعبیه شده است و در مطب ما، تمام نکات بهداشتی رعایت شده است و تجربه لیزر موهای زائد را در کنار بهترین و مجرب ترین اپراتورها تجربه کنید.

 

رزرو نوبت لیزر در مطب دکتر مارال نوری یانی

شما می توانید جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۳۵۷۵۰۰۱۳۴ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *