جوانسازی, مزونیدلینگ, مقالات

مزونیدلینگ در گرگان

تزریق مزوژل

مزونیدلینگ، مانند میکرونیدلینگ عمل می کند و با سوزن هایی ظریفی، پوست را سوراخ و روزنه های ریز ایجاد می کنند با این تفاوت که در حین انجام میکرونیدلینگ کوکتل مزو نیز به محل درمان وارد می شود. با ما در سایت دکتر مارال نوری یانی همراه باشید تا به تفصیل راجع به این مزونیدلینگ بیاموزیم.

 

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ به عنوان یکی از جدید ترین روش‌ها بین فرآیندهای نیدلینگ ( سوزن‌کاری) شناخته می‌شود که درست مانند میکرونیدلینگ باعث افزایش سطح ساخت کلاژن و ترمیم و جوانسازی پوست می‌شود. مزونیدلینگ از دو کلمه «مزو» که آغاز کلمه مزودرم است و «نیدلینگ» که به معنی سوزن زدن می‌باشد تشکیل شده است. مزونیدلینگ در واقع ترکیبی از دو شیوه مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که در این شیوه کوکتل‌های مزوتراپی به عمق لایه مزودم فرستاده شده و درمان را در این لایه انجام می‌دهند و در پایان، کیفیت، انعطاف‌پذیری و کشسانی پوست را بیشتر می‌کند.

مزونیدلینگ امکان دارد با دستگاه مزوگان و یا درماپن انجام شود که عمق نفوذ سوزن و تعداد سوراخ های ایجاد شده در واحد سطح تعریف می‌شود و کوکتل‌های مزوتراپی به‌طور مکانیزه به عمق موردنظر فرستاده می‌شوند. به دلیل ایجاد هزاران سوراخ میکروسکوپی در سطح پوست، جذب کرم‌ها و ویتامین‌های موضعی افزایش‌یافته و تأثیر پمادهای تجویزشده چند برابر افزایش می‌یابد. این روش درمانی برای انواع تیپ‌های پوستی و افرادی که خواهان بهبود آکنه و اسکار و جوان‌سازی پوست هستند مناسب می‌باشد.

 

تفاوت مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ چیست؟

در میکرونیدلینگ، از کوکتل های پوستی استفاده نمی شود. در این روش با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ که دارای سوزن های ریزی است، روی پوست فرد سوراخ های کوچکی ایجاد می شود که این سوزن ها کارشان تحریک پوست برای ساخت کلاژن و الاستین است. همانطور که می دانید کلاژن و الاستین دو پروتئین اصلی پوست هستند که باعث جوانی، شادابی و طراوت پوست می شود و مانع از شلی و افتادگی پوست می شود. در مزونیدلینگ از کوکتل های پوستی برای جوانسازی پوست استفاده می شود و مایع کوکتل از طریق سوزن های دستگاه مزونیدلینگ به عمق پوست فرد تزریق می شود و پوست تقویت و تغذیه می شود. به این ترتیب عملیات جوانسازی پوست با استفاده از مواد ویتامینه و احیا کننده پوست انجام می شود.

بنابراین تفاوت این دو روش در نوع عملیات جوانسازی می باشد، که در یکی از مواد مغذی و ویتامینه استفاده می شود و در دیگری فقط با استفاده از سوزن های موجود در دستگاه، پوست برای کلاژن سازی و الاستینه شدن تحریک می شود.

 

فواید مزونیدلینگ پوست

  • درمان لکه های پوستی و کم رنگ و از بین آن ها
  • افزایش میزان نفوذ کرم ها و لوسیون های تقویت پوست
  • از بین بردن جای زخم و یا سوختگی های قبلی روی پوست
  • ترمیم جای بخیه و زخم های قدیمی
  • افزایش انعطاف پذیری پوست، بالا بردن قابلیت الاستینه و کلاژن سازی پوست
  • رفع ترک های پوستی که در اثر بارداری یا لاغری سریع ایجاد شده است.
  • از بین بردن جای جوش و اسکارهای به جا مانده از جوش
  • از بین بردن چین و چروک و ناهمواری های پوستی

 

فواید مزونیدلینگ برای مو

  • امکان نفوذ مواد تقویت مو به لایه های عمیق پوست سر
  • افزایش خون رسانی به پوست سر
  • درمان ریزش مو

مزونیدلینگ در گرگان

اگر پوست شما دچار آفتاب سوختگی شده است و به دنبال راه حلی برای از بین بردن لکه های پوستی به جا مانده از آن هستید یا نه، از آکنه پوستی و اسکارهای به جا مانده روی پوست خود رنج می برید و یا دارای پوستی ناهموار هستید یا اینکه پوستتان از استحکام کافی برخوردار نیست می توانید با انجام مزونیدلینگ از این قبیل مشکلات پوستی رهایی یابید و به پوستتان جوانی و شادابی را هدیه دهید. در گرگان مزونیدلینگ توسط خانم دکتر مارال نوری یانی با بهترین کوکتل های مزو انجام می شود. جهت رزرو نوبت می توانید با شماره ۰۹۳۵۷۵۰۰۱۳۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *